نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دیوار دفاعی یووه مستحکم ‌تر می ‌شود

دیوار دفاعی یووه مستحکم ‌تر می ‌شود

 

در ادامه برنامه‌ریزی بلند مدت مدیران باشگاه یوونتوس برای تقویت خط دفاعی، این‌ بار نوبت به مدافع 21 ساله آرژانتینی تیم جنوا رسید. پس از انتقال مریح دمیرال به جمع بیانکونری و انتقال قریب به یقین ماتیاس ده‌لیخت، كریستین رومه‌رو نیز به بانوی‌پیر خواهد پیوست.

 

بنابر آخرین اخبار منتشر شده از سوی روزنامه Il Corriere dello Sport، مدافع جوان آرژانتینی فردا سه‌شنبه (نهم ژوئیه) برای انجام تست‌های پزشکی وارد تورین و کلینیک باشگاه یوونتوس خواهد شد.

 

طبق معمول تیم‌های بزرگ در خرید بازیکنان تازه‌کار و انتقال قرضی آن‌ها به تیم‌های دیگر جهت آماده‌سازی فنی، رومه‌رو نیز به احتمال زیاد پس از انجام تست‌های پزشکی و عقد قرارداد، به هم‌تیم‌هایی فعلی خود یعنی جنوا خواهد پیوست که در اتریش و منطقه Neustift برای تمرینات پیش‌فصل سری A در حال آماده‌سازی هستند.

 

بر اساس توافقات انجام شده بین سران بیانکونری و قرمز و آبی‌ها، این انتقال با مبلغ 25 میلیون یورو برای مدت چهار سال منعقد خواهد شد و سپس رومه‌رو جوان به طور قرضی در تیم فعلی خود جنوا باقی خواهد ماند تا برای حضور در یوونتوس و رویارویی با تیم‌های بزرگ به آمادگی فنی لازم برسد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: